Matematikte nasıl başarılı olunur ?

Merhaba arkadaşlar bugün blogumda sizlere herkesin azılı fakat ezeli ve ebedi bir düşman olmayan matematik dersinde nasıl basarili olunur ?nasıl kendinizi geliştirebilirsiniz? Bundan bahsedeceğim .

Öncelikle biliyosunuz ki matematik zor olmamakla birlikte bir çoğumuz için çok da kolay bir ders sayilmiyo ki istatistiklere bakıldığı zaman da durum gerçekten vasat …

Ancak bunu düzeltmek gene sizin elinizde başlıktan da anlayacaginiz üzere bu arkadaştan nasıl siyrilicaz bundan bahsedicem .

  1. Öncelikle hangi konularda eksiğiniz varsa o konuyu kendinize uygun bir şekilde notlar çıkararak tekrar edin.

2. Daha sonra tekrar ettiğiniz konularla ilgili not çıkartın nottan kastım kendinize bir formül defteri tutun.

3.tuttugunuz bu formüller hem sizin daha kolay anlamanızı sağlayacak hem de elinizin altında bulunmuş olucak.

4.tekrar ettiğiniz bu konuları yaprak test veya fasikül halinde olan soru kitapçıklarını cozun ve bunları kendi seviyenize uygun bir şekilde ayarlayın

5.daha sonra gene seviyenize uygun bir soru bankası alın ve konularla ilgili ordan bol bol soru cozun .

6. Ha diyosunuz ki matematik bilgim hiç yok ki ben de bir zamanlar onlardandim. Matematiğe baştan başlayın

7. Evet doğru anladiniz 4 işlemlerden tekrardan başlayın bunun için önereceğim diğer bir kaynak ise antrmanlarla matematik serisi

8. Kesinlikle bu seriyi kendinize eğer matematiğim 0 diyorsanız edinin ben bunları elimden geldigi kadar çözdüm hem matematik bilgimi tazeledim ,işlem hatam azaldı hem de işlem uygulamam daha hızlı ve daha kolay geldi .

9. Bu konulari bir videodan dinleyin kesinlikle başka ağızdan dinleyince çok daha yararlı ve akılda kalıcı hale geliyo çünkü başka birinin anlattığı hem aklınızda kaliyo hem de sesi kulağınızda tınıyo

10.bu yüzden elinizden geldiğince farklı kişilerden videolar izleyin ha yok ben bir ağızdan anlıyorum diyorsanız ki ben de daha çok öyle yapıyorum belirli bir videodan ve o kişiden dinleyebilirsiniz.

11.bu arada benim size farklı kişilerden dinleyin diye önermek istediğim bunun cevremde uygulayan başka arkadaşlarım da yararını gördüğüm için gene not düşmek istedim .

Bugün ki blogum da size bunu anlatmak istedim unutmayın kimse için değil kendin için yapıcaksın yapmalısın daha doğrusu …simdiden blogumu ziyaret edip yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim başka bir blog yazımda gorusmek üzere sağlıcakla kalın 🤗

Yayınlayan

egitimdokusu

Bu blogda sizlere kendi yaptığım çalışmalarim olsun ve başkalarından da uyguladigim çalışma sekilleri ders hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylasicam ve daha çok tabikide kendim de bir üniveriste adayı olarak yks çalışma tuyolarida vericem

Yorum bırakın